viernes, 1 de diciembre de 2017

CUINEM I SOPEM AMB L'EDUARD

Dimarts 28 al vespre vam realitzar un taller de cuina amb pares i mares delegats, membres de AMiPA així com de la direcció de l'escola i direcció d'FROCA.
FRoca va proposar dur a terme aquest taller així les famílies podrien conèixer millor com treballem i què hi ha al darrera de l'espai migdia. L'activitat va consistir en cuinar uns plats del menú basal com si fóssim l'equip de cuina que cuina pels infants cada dia.
Dirigits per l'Eduard, el cap de cuina de l'escola, i en Jordi, el responsable de cuines, vam fer una crema de carbassa, pastanaga i mill, el rissotto de bolets, el pollastre thai i el lluç amb allets sobre fons de carbassó i, per acabar  una macedònia de fruites. Tot estava boníssim!

A l'hora de sopar, a banda de tastar els plats que havíem elaborat tots plegats, vam poder compartir una bona estona parlant, de manera distesa i relaxada, de la gran diversitat de temes que giren entorn del menjar a l'escola, i de tot el que hi ha al voltant d'una bona feina d'atenció als infants. Durant el sopar, vam poder resoldre molts dubtes de les famílies.

Volem agraïr a l'escola el haver-nos donat aquesta oportunitat.

Aquí us deixem un recull de fotografies del taller:

Moltes gràcies per la vostra col·laboració,

L'equip d'FROCA.

No hay comentarios: